.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Να αποτειχιστούμε

OΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Η απάντησή μου βάσει του άρθρου σας είναι:

Να αποτειχιστούμε, μαζί με όποιους Ιερείς επιθυμούν (που στο εξής θα γίνουν οι αληθινοί Ποιμένες μας), από τα Δεσποτικά δεσμά ακολουθώντας μαρτυρικά και εν διωγμώ τις εντολές Του Χριστού μας και των Ορθόδοξων Πατέρων μας.

Σημ.: 1) Δεν ξέρω βέβαια αν Αποτοίχιση ή Διακοπή μνημοσύνου είναι το ίδιο.

Τον Χαρτοπόλεμο οι εξουσιομανείς Αρχιερείς όπως τους αποκαλείται, ή οι ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΕΣ ΔΕΝ (που αν όχι όλοι – ένα πολύ μεγάλο ποσοστό) τον φοβούνται, και φυσικά δεν περιμένουμε κάτι καλό από αυτούς.

Δεν θα έπρεπε όμως να ρωτάτε εμάς τί πρέπει να κάνουμε, αλλά τους Ευσεβείς Ιερείς μας (που και εκεί βλέπω ένα ανάλογο ποσοστό – ίσως λίγο μικρότερο) να ρωτήσετε, και η ερώτηση θα έπρεπε να είναι μία και με πολύ μεγάλο σεβασμό προς το πρόσωπό τους:
γιατί φοβούνται να κάνουν αυτό που λέει ο Π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος, στο βιβλίο του τα δύο άκρα Οικουμενισμός - Ζηλωτισμός ''στη σελίδα 91 στη δεύτερη παράγραφο: 
Η διακοπή μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ΄΄Πρό Συνοδικής Διαγνώσεως΄΄έχει άλλη έννοιαν. Αποτελεί έντονον, αλλά και εσχάτην διαμαρτυρίαν της Ορθοδόξου συνειδήσεως, παρέχει μίαν διέξοδον δια τους σκανδαλιζομένους, άμα δε σκοπεί εις την δημιουργίαν αναταραχής, ώστε η Εκκλησία να επισπεύσει την εκκαθάρισιν της καταστάσεως. Και βέβαια αυτό να γίνει με τις προϋποθέσεις που εξηγεί ο Π. Επιφάνειος στις σελίδες λίγο πριν και λίγο μετά την 91 σελίδα που αναφέρομαι. Έπρεπε να κάνετε…. Διακοπή μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ΄΄Πρό Συνοδικής Διαγνώσεως΄΄…..χρόνια τώρα πρίν….πόσο μάλλον τώρα μετά από αυτή τη λεγομένη Σύνοδο. Που αν γινόταν κάτι τέτοιο (Διακοπή μνημοσύνου) …θα εμπόδιζε σίγουρα αυτή την παναιρετική Σύνοδο, να κάνει ότι έκανε.
Καθυστερήτε….περιμένοντας τι ; ….αφού ξέρουμε το φρόνημα του κάθε Επισκόπου μας, αφού ΚΑΝΕΝΑΣ τους, δεν έκανε αυτό που και ΕΣΕΙΣ δεν κάνετε την διακοπή μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ΄΄Πρό Συνοδικής Διαγνώσεως΄΄. Πώς να ακολουθήσει ο ‘’ταλαίπωρος’’, αφού κακώς τον καθησυχάζετε, και δεν ξέρει τι να κάνει για την Σωτηρία της ψυχής του.
Όταν λοιπόν ΤΡΕΙΣ είναι όλοι και όλοι σε όλη την Ελλάδα (εκτός τους Πατέρες του Αγ. Όρους) οι Άγιοι Κληρικοί μας, που τόλμησαν, διαφώνησαν, και έκαναν Διακοπή μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ΄΄Πρό Συνοδικής Διαγνώσεως΄΄, και αυτοί καθαιρούνται, από την Ορθοδοξία μας, ΑΚΡΙΒΩΣ, γιατί είναι μόνο τρείς. Ενώ αν ήσασταν μαζί τους, και πολλοί άλλοι Ιερείς μας (που …όπως θέλετε να λέγεστε) Αντί-Οικουμενιστές (εκ των οποίων κάποιων τόσο και τόσα άρθρα έχω διαβάσει - κυρίως στην ιστοσελίδα Ακτίνες – και που δείχνουν ότι είναι μόνο λόγια, διότι όλων μα όλων των άρθρων ο επίλογος είναι ….άλλα λόγια…….όχι βέβαια.. Διακοπή μνημοσύνου δι΄αίρεσιν ΄΄Πρό Συνοδικής Διαγνώσεως΄΄…..δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένετε)……και πίσω σας ο ευσεβής Λαός….ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ (…άμα δε σκοπεί εις την δημιουργίαν αναταραχής, ώστε η Εκκλησία να επισπεύσει την εκκαθάρισιν της καταστάσεως), και έτσι θα γινόταν η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΙΣ.

Σας Ευχαριστώ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕΜΕ.

Νικόλαος Κατίγιαννης