.

.

Δός μας,

Τίμιε Πρόδρομε, φωνή συ που υπήρξες η φωνή του Λόγου. Δος μας την αυγή εσύ που είσαι το λυχνάρι του θεϊκού φωτός. Βάλε σήμερα τα λόγια μας σε σωστό δρόμο, εσύ που υπήρξες ο Πρόδρομος του Θεού Λόγου. Δεν θέλουμε να σε εγκωμιάσουμε με τα δικά μας λόγια, επειδή τα λόγια μας δεν έχουν μεγαλοπρέπεια και τιμή. Όσοι θα θελήσουν να σε στεφανώσουν με τα εγκώμιά τους, ασφαλώς θα πετύχουν κάτι πολύ πιό μικρό από την αξία σου. Λοιπόν να σιγήσω και να μη προσπαθήσω να διακηρύξω την ευγνωμοσύνη μου και τον θαυμασμό μου, επειδή υπάρχει ο κίνδυνος να μη πετύχω ένα εγκώμιο, άξιο του προσώπου σου;

Εκείνος όμως που θα σιωπήσει, πηγαίνει με τη μερίδα των αχαρίστων, γιατί δεν προσπαθεί με όλη του τη δύναμη να εγκωμιάσει τον ευεργέτη του. Γι’ αυτό, όλο και πιό πολύ σου ζητάμε να συμμαχήσεις μαζί μας και σε παρακαλούμε να ελευθερώσεις τη γλώσσα μας από την αδυναμία, που την κρατάει δεμένη, όπως και τότε κατάργησες, με τη σύλληψη και γέννησή σου, τη σιωπή του πατέρα σου του Ζαχαρία.

Άγιος Σωφρόνιος Ιεροσολύμων

Για τις μοναχές που εκδιώχτηκαν από τον Μητροπολίτη Ηλείας

Εν τη νήσω Κρήτη , Ιεράπετρα 24/08/2017

Προς ενημέρωση και τέρψιν αλλά και στήριξη αδελφών

Αναστασία Μενεγάκη

Αγαπητοί μου πατέρες και αδελφοί σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου, που μας καλεί να μετέχουμε στα παθήματα των αδελφών μας, τηλεφώνησα στη φίλη Μητρόπολη Ηλείας και μίλησα με κάποιον πατέρα που μου συστήθηκε ως Ηλίας.Του ζήτησα εν ονόματι του Αγίου Τριαδικού Θεού να εξετάσουν πρώτα την μοναχή Μελάνη θεολογικά και, αν δεν είναι εντάξει θεολογικά, τότε να την διώξουν!

Μητροπ. Ηλείας Γερμανός

Μου ζήτησε να περάσω από εκεί εγω και του εξήγησα ότι βρίσκομαι μακριά αλλά τηλεφωνώ ως φίλη της Μελάνης, αλλά και αδελφή της, αλλά και ως μέλος του σώματος Αυτού Του Κυρίου Ιησού Χριστού που αποτελούμε όλοι μεσα στην εκκλησία, και του ζήτησα να εφαρμοστεί η εντολή της Αγίας Γραφής· αν σου φταίξει ο αδελφός σου ελεγξε τον· αν δε σε ακούσει παρε και άλλο μάρτυρα· αν δε σε ακούσει πεστο στην Εκκλησία· αν δεν ακούσει την εκκλησία ναείναι όπως ο εθνικος. Ώστε να εφαρμόζουμε την εντολή της αγαπης (αλλά τελικά δικαιοσυνης) που όρισε ο Κύριος.
Και μου απάντησε «αυτα που λες τωρα τα έχεις πει στη Μελάνη?αι μου απάντησε «αυτα που λες τωρα τα έχεις πει στη Μελάνη? Πώς την εφαρμοζει η Μελάνη την εντολή της αγάπης, αν δε μνημονεύει τον επίσκοπο της, εφοσον ο επίσκοπος ειναι εις τύπον Χριστού (πολύ σωστα και με γλυκειά φωνη μου τα είπε).
Του είπα εγώ ότι και στο παρελθον υπήρξαν επίσκοποι που έπεσαν σε κακοδοξίες και δεν τους μνημόνευαν, και με ρώτησε αν γνωρίζω, αν είναι αιρετικός ο επίσκοπος.Του είπα και εγώ οτι αυτό εξαρταται από το αν δέχεται τη Σύνοδο.
Επειτα με ρώτησε, τι κακό έκανε η Σύνοδος, και του είπα ότι σύμφωνα με τα παραπάνω λόγια της Αγίας Γραφής (όσοι δεν εφαρμόζουν το τρόπο που διεξάγεται η δικαιοσύνη μεσα στην Εκκλησία, αυτοί που το κάνουν είναι εθνικοί και άρα δεν είναι εκκλησία). 
Οι λατίνοι και ο Πάπας ανήκουν στους εθνικούς και όχι στο λοιπό χριστιανικό κόσμο και δεν μπορούμε να αποτελούμε μια εκκλησία, ώστε να συμμετέχουμε ολοι μαζι σε συνόδους (και να τις ονομαζουμε οικουμενικές) και αν θελουμε το Αγιο Πνευμα να καθοδηγει την Εκκλησία να συμμετέχουν στις Συνόδους Θεοφόροι πατέρες.
Η σύνοδος Κολυμπαρίου πρόσβαλε τον τρόπο που ετοιμάζονται και πραγματώνονται οι Σύνοδοι και ήταν μία «μαϊμου» στην κυριολεξία! (αυτο δεν το είπα).
Ηταν παρα πολύ ευγενικός και ζεστός στην επικοινωνία του και μου είπε να στείλω κάποια επιστολή με όλα αυτά! (Με τη Χάρη του Κύριου κατι θα σκαρφιστώ μιας και είμαι λίγο αμόρφωτη θεολογικά για να γράψω).
Αυτά προς ενημέρωση και εμψύχωση και χαρά σε αδελφούς και πατέρες που αγωνίζονται αλλά πιο πολύ για τη χαρά αλλά και αυτη τη δόξα του Κυρίου Ιησού Χριστού εις πάντας τους αιώνας.
Χαιρετε πάντοτε και γρηγορείτε αφυπνιζόμενοι και αφυπνίζοντες και άλλους, γιατι ο Κύριος εγγυς, το "στάδιο ηνέωκται" και "ο υπομένων εως τέλους σωθήσεται"!
Θερμοί ασπασμοί 

Αναστασία Μενεγάκη